«Пісенька звука»
Учні повинні визначити на слух який звук найчастіше повторюється в скоромовці чи вірші. Хто знайшов цей звук, повинен протяжно його заспівати. Наприклад:
Кінь катає дітлахів, Спить старий сердитий сом.
Учні повинні визначити на слух який звук найчастіше повторюється в скоромовці чи вірші. Хто знайшов цей звук, повинен протяжно його заспівати. Наприклад:
Кінь катає дітлахів, Спить старий сердитий сом.
кіт Мурко ковбаску з’їв. Сому сниться сьомий сон.
Квочка каже: «Ко, ко, ко! Сонце пестить поплавок.
Кинь ці витівки, Мурко!» Сом сопе на весь ставок.
Квочка каже: «Ко, ко, ко! Сонце пестить поплавок.
Кинь ці витівки, Мурко!» Сом сопе на весь ставок.
Немає коментарів:
Дописати коментар